Våra nyheter
Här delar vi med oss av insikter, analyser och nyheter
5 tips för IR i sociala medier
20 mars 2019 | Corporate Communication, Investor Relations
För att bygga framgångsrika investerarrelationer gäller det att våga blicka bortom de traditionella verktygen och även...
Vässa dina kunskaper i Investor Relations
8 mars 2019 | Investor Relations
Arbetar du med investerarrelationer på ett börsnoterat bolag eller ett bolag som planerar att noteras och vill lära dig...
”Stormen Jan drar in och släpper fram Löfven”
15 januari 2019 | Public Affairs
Från midsommarafton varje dag till att stormen Jan drar in, politiska surdegar går inte längre att ducka för, Miljöpartiets...
Förtroendekapitalet och förtroendet för kapitalet
14 januari 2019 | Corporate Communication
I en värld av misstro mot i princip alla auktoriteter och större osäkerhet är förtroende i dag en nyckelfråga. Det handlar...
Varför är ”branding” viktigare än marknadsföring?
29 november 2018 | Corporate Communication
Varför skulle man överhuvudtaget bry sig om att prioritera varumärkesarbetet före sin egna fantastiska taktiska...
Varumärkesutvärdering – En checklista
5 november 2018 | Corporate Communication
Hur vet du att ditt varumärke är tillräckligt starkt för att leverera det interna och externa värde du behöver i ditt...
VD och ledningsgruppen måste bära ansvaret för företagets varumärkesarbete
18 oktober 2018 | Corporate Communication
"Branding är inte bara det operativa arbetet som utförs av marknadsavdelningen" Ett starkt varumärke byggs huvudsakligen på...
Stärkt förtroendekapital med hjälp av engagemang och ställningstaganden
8 oktober 2018 | Public Affairs
På årets internationella branschträff för PR-branschen, ICCO Global Summit i Dublin 4-5 okt, är det framförallt ett ord som...