Våra nyheter
Här delar vi med oss av insikter, analyser och nyheter
Sociala mediers svårnavigerade landskap kräver en tydlig strategi
11 november 2022 | Corporate Communication
LinkedIn, Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, TikTok, Twitch, Reddit – dagens sociala medielandskap är ett hav av...
Oro för snedsteg borde inte tysta hållbarhetskommunikationen
1 november 2022 | Corporate Communication
Klimatsmart, netto noll, grön, cirkulär, förnybar… Vi på Aspekta är väl medvetna om den snåriga djungel av begrepp som...
Valrysare i sikte – danskarna går till valurnorna
25 oktober 2022 | Public Affairs
Den 1:e november är det Folketingsval, och dags för danskarna att rösta fram en ny regering. Det är inte länge sedan vi i...
Hållbarhetskommunikation – en lika delar intern som extern angelägenhet
17 oktober 2022 | Aspekta, Corporate Communication, Public Affairs
Att göra stora förändringar i bolag kan vara utmanande – inte minst när man ska bygga acceptans och engagemang hos den egna...
Vi hjälper er få koll på det nya politiska landskapet!
4 oktober 2022 | Public Affairs
I förra veckan startade riksdagens nya arbetsår, och Sveriges nyvalda riksdagsledamöter tillträdde sina poster. I samband...
Framtidens årsredovisning – det här ska ditt bolag fokusera på
30 september 2022 | Aspekta, Investor Relations
Vid Aspektas frukostmöte med temat årsredovisningar diskuterade en expertpanel olika trender som formar Framtidens...
Lär känna Hanna, Aspektas praktikant hösten 2022!
27 september 2022 | Aspekta, Okategoriserad
Vem är Hanna Agering Wiahl?Mitt namn är Hanna och jag påbörjar min femte termin på det Beteendevetenskapliga...
Varmt välkommen till Aspekta, Lukas!
14 september 2022 | Aspekta
Vem är Lukas Prabert? I våras tog jag en masterexamen i politisk kommunikation vilket har givit en spets till min...